Trumpová původně požadovala 150 miliónů dolarů (3,8 miliardy korun) jako odškodné za údajné zhatěné obchody v důsledku nepravdivého článku. Podle agentury Reuters jí ale nakonec britský list zaplatil necelé tři milióny dolarů (zhruba 70 miliónů korun).

Daily Mail článek zveřejnil během loňské předvolební kampaně a poté, co ho Trumpová letos v únoru zažalovala, přiznal, že ve svém tvrzení zašel daleko.

Kritiku v kauze si ale vysloužila i Trumpová. V žalobě totiž uvedla, že jí článek zhatil „unikátní a životní příležitost spustit prodejní značku, která by nabízela pestrou škálu zboží“, z něhož jí jakožto „jedné z nejfotografovanějších žen světa“ v pozici první dámy USA mohly plynout „řadu let milióny dolarů“.