Hlavní obsah

Pod zřícenou střechou nákupního centra pátrají po nezvěstném

Záchranáři v kanadském Elliot Lake se pokoušeli dostat do míst, kde může být pod střechou uvězněna od soboty jedna osoba. Pád střechy nákupního střediska Algo, která sloužila jako parkoviště, si dosud vyžádal jednoho mrtvého a 22 zraněných, uvedla mluvčí radnice Kate Matustzewskiová. Uvězněných nebo mrtvých ale může být více.

Pod zřícenou střechou nákupního centra pátrají po nezvěstném

„Získali jsme další nějaké obrazové informace, kde je ruka a noha. To nás vede k předpokladu možné oběti,“ uvedl inspektor Percy Jollymore z ontarijské provincie CNN k první případné oběti.

Záchranáři se ale k tělu nemohli dostat, protože trosky jsou příliš nestabilní. Stabilizovat trosky se snaží speciální tým záchranářů; jeho práce ale podle úřadů může trvat ještě dalších 12 hodin, napsala agentura AP. „Musíme to dělat velmi pomalu,“ řekl Bill Needles, který velí speciální jednotce záchranářů z Toronta, která je připravena právě pro podobná neštěstí v zastavěných oblastech. Zdůraznil, že situace je velmi nebezpečná.

Ještě v neděli ráno místního času bylo zpod kusů betonu a kovu prý slyšet i klepání naznačující, že by tam mohl být přeživší. Pak už se ale neozvalo. Nepodařilo se ani lokalizovat místo, odkud přicházelo, i když se na chvíli přerušily záchranné práce, aby bylo slyšet. Možného přeživšího nenašla ani kamera. V místě, kde se předpokládalo, že by mohl být, nebyl nikdo nalezen, i když se provrtaly kusy betonu.

Otvor po propadlé střeše

Foto: ČTK/AP

K pádu uvedla majitelka restaurace Hungry Jack Elaine Quinteová: „Naráz nás zasáhly kusy trosek. Obrátila jsem se. Viděla jsem lidi, jak u oddělení potravin utíkají dveřmi ven. Vzpomínám, že jsem viděla kusy betonu. Bylo tam náhle hrozně moc prachu. V první chvíli jste viděli oddělení potravin, a pak už ne.

Díra ve střeše má velikost 12 x 24 metry. Údajně jí propadlo i několik automobilů.[celá zpráva]

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků