Hlavní obsah

Nová příručka radí, jak se prosadit a přesvědčit ostatní

Novinky, Hana Hozová

Naučit se prosazovat nápady a rozvíjet svou průbojnost, je účinný prostředek k tomu, abyste v životě dlouhodobě dosahovali uspokojujících výsledků. Jak při učení postupovat se dozvíte v nové knize autorů Gianny Possehlové a Franka Kittela Jak se prosadit a přesvědčit ostatní.

Článek

Mít dobrý nápad nestačí. Pro své návrhy a projekty potřebujete také podporu ostatních. Když druhé nepřesvědčíte, může být váš nápad jakkoliv dobrý, ale k ničemu vám to nebude. Projekt bude odložen a vy můžete marně hledat věcné nedostatky, které možná žádné nejsou, jenom se vám nepodařilo přesvědčit okolí o smysluplnosti vaší myšlenky.

Průbojný člověk není obrněný transportér

Ti, kteří se dokáží prosadit, mají podle Gianny Possehlové a Franka Kittela tři základní vlastnosti: sebejistotu, schopnost vcítit se do druhých a správně odhadnout danou situaci komunikačního partnera. Mají rovněž přesnou představu o svých cílech. Průbojností tedy autoři nemyslí žádný „obrněný transportér“ v lidské podobě, který všechny kolem převálcuje.

Za průbojného člověka, který se umí prosadit považují toho, kdo se za svoje zájmy umí důrazně postavit a neignoruje přitom zájmy a potřeby ostatních, kdo umí zajistit, aby mu ostatní rozuměli, kdo má jasný cíl a umí si stanovit hranice a v neposlední řadě toho, kdo za každých okolností zůstane sám sebou.  Průbojný člověk se navíc chová jako dospělý, sebe i ostatní bere vážně a věří ve svoje úspěchy.

Ať je vás vidět

Příručka Gianny Possehl a Franka Kittela vám může pomoci rozvíjet průbojnost. Najdete v ní, jak vytrvale a úspěšně jít za svými cíli. Získáte mnoho praktických tipů a procvičíte si, jak se úspěšně prosadit na poradách, při diskusích, jednáních, prezentacích či po telefonu.

Natrénujete si efektivní komunikační techniky a využití řeči těla. Zjistíte, jak zacházet s problematickými lidmi a situacemi, jak se vypořádat s útoky a jak zvládat stres. Kromě mnoha osvědčených rad, technik a cvičení v knize najdete také příklady z každodenní praxe.

Na sto šedesáti stranách se autorům podařilo dát dohromady mnoho velmi zajímavých informací, které čtivou formou čtenářům, kteří chtějí „být vidět“ nabízejí. Je na každém, co z nich použije. Každého osloví něco jiného, každopádně je z čeho vybírat.

Knížka je přeložena z němčiny.

Gianna Possehl, Frank Kittel: Jak se prosadit a přesvědčit ostatní, Grada Praha 2008. Z německého originálu přeložila Ing. Zuzana Veselá, 160 stran.

Reklama

Výběr článků

Načítám