Hlavní obsah

V Olomouci odstartoval cyklus praktických seminářů pro podnikatele

Novinky, Radim Kašpar

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Účastníci semináře Nové trendy pro úspěšné podnikání zcela zaplnili kapacitu sálu. Tato akce byla první ze série plánovaných vzdělávacích aktivit, kterou rozjíždí společnost RPSC ideas s. r. o. ve spolupráci s Okresní hospodářskou komorou v Olomouci a podnikatelským klubem Business for Breakfast.

Foto: Radim Kašpar

Seminář

Článek

V úterý 27. listopadu se v prostorách Regionálního centra Olomouc uskutečnil seminář s názvem Nové trendy pro úspěšné podnikání. Účastníci, kterými byli zejména podnikatelé a manažeři z různých koutů Olomouckého kraje, se zdarma dozvěděli aktuální informace z několika oblastí, se kterými se setkávají takřka v každodenní pracovní činnosti.

Semináře se zúčastnili také Mgr. Ing. Tomáš Sýkora, předseda představenstva Okresní hospodářské komory Olomouc a oblastní ředitel klubu Businesss For Breakfast pro Olomouc a Zlín Mgr. Kamil Komenda MBA, kteří pronesli úvodní slovo semináře a ocenili smysl této aktivity.  

První z řečníků, Mgr. Roman Štěpánek ze společnosti RPSC ideas s. r. o., pohovořil o budoucnosti kohezní politiky, tedy o tom, jak budou vypadat dotační tituly evropských fondů a jejich čerpání v následujících letech. Sdělil informace nejen o možných tematických prioritách, ale také podobě a principech budoucích programů. Potenciální žadatele vyzval: "Projekty v dalším programovacím období se začnou realizovat nejdříve od 1. poloviny roku 2014 a podnikatele se do této doby musí kvalitně připravit, aby měli šanci dotační peníze vůbec čerpat."

Na první přednášku navázal Mgr. Radim Kašpar s příspěvkem Nové trendy v komunikaci: Jak oslovit zákazníky. Přiblížil nejen teorii tvorby komunikačních a PR strategií, ale zaměřil se také na klíčovou roli příběhů, image, oblast tvorby značky atp. Jeho výklad zpestřily také více či méně známé příklady z praxe. 

Posledním řečníkem byl Mgr. Michal Hejsek. Ten seznámil posluchače se svou prací, tedy podstatu koučinku. Zjednodušeně lze říci, že koučink představuje úspěšnou metodu vedení a rozvoje respektive učení dospělých pomocí jejich vlastních zkušeností a praxe. Slouží k motivaci a kariernímu i osobnímu růstu lidí.

Cílem tohoto semináře nebyl jen jednosměrný přenos informací, ale také vzájemné poznání zúčastněných, výměna a sdílení informací a hledání potenciálně nových obchodních příležitostí, což vychází také ze samotné podstaty podnikatelského klubu Business for Breakfast. Tento podnikatelský klub působí v Olomouci od května letošního roku. Na 13. prosince připravil od 7.00 hodin v Hotelu Hesperia Den otevřených dveří, na který se může přijít každý podívat a seznámit se s podstatou BforB.

Reklama

Výběr článků

Načítám