Hlavní obsah
Foto: Zlatý pruh Polabí

Přehlídka Tourpropag vyhodnotila jako nejúspěšnější projekt Otevřte 13. komnatu

Už 16. ročník národní přehlídky propagačních materiálů v cestovním ruchu Tourpropag Písek hodnotil v uplynulých dnech nejlepší soubor propagačních materiálů určených pro rodinu.

Foto: Zlatý pruh Polabí
Přehlídka Tourpropag vyhodnotila jako nejúspěšnější projekt Otevřte 13. komnatu

Nejúspěšnějším se stal Zlatý pruh Polabí s projektem Otevřte 13. komnatu, který nabízí netradiční, interaktivní prohlídky s tajemnou postavou na celkem 10 českých hradech a zámcích. Ziskem 1. a 2. ceny ve dvou vypsaných soutěžních kategoriích se projekt Otevřte 13. komnatu stal marketingově nejúspěšnějším produktem letošního Tourpropagu Písek, vítězem kategorie synergie tištěné a webové prezentace, a ve druhé kategorii, hodnotící úroveň tiskovin, obdržel 2. místo z celkem 50 přihlášených.

"Snažíme se opravdu o kompletní zážitkový produkt, který má zasáhnout při prohlídkách vybraných hradů a zámků všechny smysly návštěvníků, včetně třeba hmatu nebo chutí. Jsme nesmírně rádi, že si odborníci všimli naší snahy po komplexnosti i na úrovní samotné propagace - tedy našich snah oslovit jako moderního turistu, který surfuje před výletem na webu, tak i konzervativnějšího milovníka historického dědictví, kterému stále víc než klávesnice počítače voní papír," řekl Jiří Senohrábek z oceněného Zlatého pruhu Polabí.

Odborníci a obyvatelé Písku byli také prvními, kdo viděli originální infocentrum, které bude tento projekt propagovat v celém Česku a za hranicemi (u Kamenného mostu). Fotografie tajuplných postav z hradních legend a dějin v životní velikosti pokrývající stěny karavanu.

 "Chceme náš opravdu novátorský projekt propagovat širší paletou forem. Jednou z nich jsou plánované výjezdy mobilního infocentra všude tam, kde se schází velký počet příznivců výletů po Česku - tedy především napříč republikou, ale i blízkým zahraničím při konání divácky nejatraktivnějších turistických akcí. Jednou z nich bude třeba první červnový víkend Královský průvod na Karlštejn, kdy mobilní infocentrum dorazí na Pražský hrad, do Dobřichovic i pod samotný hrad Karlštejn. Tyto naše široké aktivity bychom nemohli podnikat bez podpory fondů Evropské unie, konkrétně programu IOP, vyhlášeného ministerstvem pro místní rozvoj," řekl Pavel Hlaváč ze Zlatého pruhu Polabí. 

Ceny od Marka Mráze z Czech Tourismu (vlevo) přebírají za projektový tým Pavel Hlaváč, Martin Špoula a Jiří Senohrábek. Tým projektu Otevřte 13. komnatu, který si z 16. ročníku Tourpropagu odnesl nejvíce cen, před mobilním infocentrem (foto 1).

Zleva manažer projektu Pavel Hlaváč a dva kreativci projektu - grafik Martin Špoula a zpracovatel produktu Jiří Senohrábek (foto 2).

Blíže o projektu na www.otevrte13komnatu.cz.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků