Článek
PIAF je v českém překladu Pražský mezinárodní reklamní festival. Pořadatelé, ale český překlad nepoužívají. Je to setkání nejlepších a světově proslulých reklamních společností a jejich představitelů. Pro mnoho účastníků je tato konference možností slyšet a vidět své vzory při práci na reklamě a marketingu.
Festival se koná v podzemních prostorách někdejšího kina Veletrhy v pražském Veletržním paláci, které je dnes veřejnosti nepřístupno. Toto kino vzniklo v roce 1935 jako kino Favorit a později bylo přejmenováno na kino Veletrhy.
První den festivalu bude věnován interaktivním workshopům, konferenčnímu bloku o nástupu nezávislých agentur a večernímu promítání Shots in the Dark. Druhý den bude zkoumat vztah efektivity a kreativity.
Sice je toto setkání určeno především pro odbornou veřejnost z reklamních agentur a studií, ale i člověk, který není v tomto oboru zběhlý, si najde něco pro sebe. Mnoho přednášejících v loňském roce dostalo publikum svými názory do varu a na workshopech se řešily velice zajímavé projekty.
Ze známých osobností českého marketingu a showbusinessu se objeví jako moderátor Jakub Kohák.