Hlavní obsah

Plzeňský magistrát vrací úřední hodiny do běžného režimu, stane se tak za přísných hygienických pravidel

Novinky, Redakce Novinky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Úřední hodiny Magistrátu města Plzně se od pondělí 20. dubna vrátí do režimu před vyhlášením nouzového stavu tak, aby veřejnost mohla využít služeb úřadu k zajištění úředních záležitostí.

Foto: www.plzen.eu

Budova magistrátu na náměstí Republiky.

Článek

„Od pondělí obnovíme běžné úřední hodiny pro veřejnost, kdy však budou dodržována přísná hygienická pravidla nastavená mimořádným opatřením ministerstva zdravotnictví. Žádáme občany, aby i nadále preferovali písemný, telefonický či elektronický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné. Pokud klient potřebuje vyřídit své záležitosti osobně, je vhodné se předem objednat na konkrétní termín přes náš rezervační systém Úřad bez čekání (https://www.uradbezcekani.cz/), abychom předešli koncentraci osob v čekacích halách nebo na chodbách. Objednat se lze i po předchozí telefonické či e-mailové domluvě se zaměstnancem daného pracoviště. Kontakty naleznou občané na webu https://telefony.plzen.eu/,“ vysvětlil ředitel Úřadu správních agend Magistrátu města Plzně Petr Triner.

V budovách plzeňského magistrátu jsou u vchodů instalovány stojany s bezkontaktním dávkováním dezinfekce a informace o nezbytnosti dezinfekce rukou při vstupu do budovy.

Magistrát města Plzně přijal další bezpečnostní opatření. Společné prostory a čekací haly jsou po skončení provozní doby dezinfikovány germicidními lampami. Na přepážkách jsou nainstalovány bariéry mezi úředníkem a klientem. Do budov úřadů není možné vstoupit bez ochranných prostředků dýchacích cest, jako jsou roušky, respirátory, ústenky šály a podobně.

„Pravidelně budeme dezinfikovat i společně exponované plochy, kliky, tlačítka výtahů, zábradlí a další místa,“ doplnil Petr Triner.

Reklama

Výběr článků

Načítám