Hlavní obsah
Organizaci Plzeň – TURISMUS se podařilo využít zvýšeného zájmu o Plzeň jako Evropské hlavní město kultury. Foto: Alena Lochmannová

Plzeň je městem s nejvstřícnějším přístupem k cestovním kancelářím

V odborné anketě TTG Travel Awards získala Plzeň ocenění pro město či obec s nejvstřícnějším přístupem k cestovním kancelářím.

Organizaci Plzeň – TURISMUS se podařilo využít zvýšeného zájmu o Plzeň jako Evropské hlavní město kultury. Foto: Alena Lochmannová
Plzeň je městem s nejvstřícnějším přístupem k cestovním kancelářím

V soutěži, jejímž cílem je prostřednictvím hlasování odborné veřejnosti ocenit kvalitu, profesionalitu a důvěryhodnost subjektů z oblasti turismu, se cena v této kategorii udělovala vůbec poprvé.

Prestižní anketu TTG Travel Awards  tradičně vyhlašuje odborný magazín TTG (Travel Trade Gazzete), který pro profesionály z oblasti cestovního ruchu vychází v několika evropských zemích. Redakce českého vydání v letošním roce rozdělovala ceny v 16 kategoriích. Většina z nich se zaměřuje na hodnocení kvality služeb cestovních kanceláří a hotelů. Měst se týkají pouze dvě z nich. 

Nominace do jednotlivých kategorií udělují každoročně profesionálové z oboru, o vítězi pak rozhoduje závěrečné hlasování odborné veřejnosti prostřednictvím webu awards.ttg.cz. O vítězství Plzně tak letos rozhodli především zástupci cestovních kanceláří, agentur a dalších spolupracujících subjektů a institucí.

„Výsledky za rok 2015, kterými se Plzeň v oblasti cestovního ruchu může prezentovat, jasně ukázaly, že základní přidanou hodnotou, kterou s sebou nese zisk titulu Evropského hlavního města kultury, je rozvoj cestovního ruchu. Ocenění odborného periodika podpořené hlasováním z řad profesionálů to jasně dokládají,” uvádí 1. náměstek primátora Martin Baxa, do jehož gesce cestovní ruch spadá.

Organizaci Plzeň – TURISMUS se podařilo využít zvýšeného zájmu o Plzeň jako Evropské hlavní město kultury. „V uplynulém roce jsme uspořádali 1164 prohlídek pro více než třicet tisíc osob. Oproti roku 2014 se tak jedná o čtyřnásobný narůst objemu průvodcovských aktivit. Objednávky ve většině případů tvoří skupiny. Cenu TTG vnímáme jako ocenění naší práce. Plně si totiž uvědomujeme, že efektivní spolupráce s cestovními kancelářemi je pro nás klíčovým faktorem úspěchu,” vysvětluje Zuzana Koubíková, ředitelka organizace Plzeň - TURISMUS.

Vedle průvodcovských služeb nabízí Plzeň - TURISMUS cestovním kancelářím přípravu celodenních či vícedenních programů na klíč či zprostředkování ubytování. Plzeň také jako jedno z mála českých měst pro své obchodní partnery každoročně připravuje produktový katalog s nabídkou služeb.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků