Hlavní obsah

Německé cestovní kanceláře se zajímají o program projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015

Novinky, Alena Lochmannová

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

V souvislosti se ziskem prestižního titulu Plzeň - Evropské hlavní město kultury se Plzni podařilo přesvědčit většinu významných německých cestovních kanceláří a tour operátorů, aby západočeskou metropoli zařadily do svých katalogů zájezdů pro rok 2015.

Foto: Alena Oudová

Plzeň a pivo k sobě neodmyslitelně patří, pivovar byl donedávna nejčastějším cílem turistických návštěv města.

Článek

Kromě již tradiční nabídky prohlídkových tras pivovaru lákají své klienty především na prestižní titul Evropského hlavního města kultury. Vedle společnosti Plzeň 2015, která zde prezentovala kulturní program pro nadcházející rok, zastupovala město Plzeň na veletrhu RDA v Kolíně nad Rýnem během posledního červencového týdne příspěvková organizace Plzeň – TURISMUS. Poprvé zde představila komerční nabídku města v oblasti průvodcovských služeb a komentovaných prohlídek.

Plzeň a pivo k sobě neodmyslitelně patří, a tak hlavním cílem naprosté většiny zájezdů cestovních kanceláří, které do západočeské metropole pravidelně vozí turisty již několik let, byl donedávna především pivovar.

„To se s blížícím rokem 2015 mění. Návštěva Plzeňského Prazdroje z nabídky samozřejmě nemizí, avšak stále více se do popředí dostává téma Evropského hlavního města kultury 2015,” uvedla ředitelka organizace Plzeň – TURISMUS Zuzana Smotlachová.

Plzeň – ­TURISMUS společně s Plzní 2015 uspořádaly na veletrhu RDA tzv. Pilsner Abend, kterého se zúčastnily desítky významných hostů a firem působících na německém trhu. Plzeň se zde představila jako turisticky atraktivní destinace a budoucí kulturní metropole. Zmiňovaný Plzeňský večer patřil prezentaci hlavních událostí programu projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015.

„Velice nás těší, že se nám podařilo setkat se všemi klíčovými partnery. Program pro nadcházející rok byl pro všechny ústředním bodem zájmu. Troufám si tvrdit, že v žádné nabídce významných incomingových cestovních kanceláří nebude téma Evropského hlavního města kultury chybět,” dodal ředitel marketingu a komunikace společnosti Plzeň 2015 Radovan Auer.

„Těší nás, že se o to, co se příští rok bude v Plzni dít, zajímají tak významné cestovní kanceláře jako Wolff či Frankenland. Nicméně je pro nás důležitý i zájem ze strany desítky menších hráčů na trhu, kteří se za námi během veletrhu zastavili, aby získali potřebné informace a kontakty,” doplnila Zuzana Smotlachová.

Reklama

Výběr článků

Načítám