Hlavní obsah
Andrea Bubníková, ředitelka social media oddělení z reklamního ateliéru Alfréd Kašpar a hlavní organizátorka nultého ročníku Konfery 2018. Foto: Archiv Andrey Bubníkové

Konfera 2018: konference zaměřená na social media půjde na dřeň

V Galerii ABF na Václavském náměstí v Praze proběhne 17. října nultý ročník celodenní konference zaměřené na social media Konfera 2018. Oproti ostatním konferencím chce účastníkům nabídnout podrobný pozitivní i negativní vhled do práce marketérů i firem na sociálních sítích.

Andrea Bubníková, ředitelka social media oddělení z reklamního ateliéru Alfréd Kašpar a hlavní organizátorka nultého ročníku Konfery 2018. Foto: Archiv Andrey Bubníkové
Konfera 2018: konference zaměřená na social media půjde na dřeň

Ve třech tematických blocích promluví deset odborníků. Mezi nimi se objeví například Martin Hošek z projektu Maappi, Michal „Radar“ Vrátný z tělocvičny Železná Koule, Tereza Salte z agentury Elite Bloggers, Václav Blahout za Generaci S nebo například i influencer Johny Machette.

„Jednotlivé bloky vždy zakončí otevřená panelová diskuze s dalšími zainteresovanými profesionály. Například do druhého bloku, ke speakerům na téma Influenceři, plánujeme posadit i Terezu Čencovou - youtuberku Brunettie, Jakuba Rože z aplikace Reward nebo Zuzanu Kadlečkovou za společnost Coca-cola. Jsou to lidé, u kterých víme, že mají co k tématu říct, a snažíme se začlenit nejrůznější úhly pohledu na dané téma.

Účastníci konference se tak mohou těšit na kontrastní přístup, postoj i názory a během panelových diskuzí budou mít možnost se na cokoli zeptat,“ uvedla Andrea Bubníková, ředitelka social media oddělení z reklamního ateliéru Alfréd Kašpar a hlavní organizátorka nultého ročníku Konfery 2018. 

V Česku se konference týkající světa social media konají téměř denně. Konfera 2018 si ale klade za cíl být jiná, svěží a ukázat účastníkům i něco víc než pouhé obecnosti.  

„Konferencí a diskuzních panelů, které kromě teorií z odborných knih avizují i praktický vhled do úspěšných firemních projektů, se pořádá celá řada. Málokterým akcím se však podaří uspokojit účastníky z vyšších než začátečnických pozic, nabízejí obsáhlé prezentace o průběhu kampaně, ale detaily neprozradí. Dalším problémem většiny konferencí je i to, že speaker zná svůj projekt jen okrajově. Konfera 2018 chce ukázat i případy, kdy se třeba daná kampaň úplně nepovedla a proč tomu tak bylo, nebo naopak prozradit fígle realizátorů úspěšných kampaní. Součástí prezentací budou i různé historky ze zákulisí příprav kampaní. Všichni přednášející jsou připraveni mluvit o radostech, ale i strastech své práce,“ informovala Andrea Bubníková.

„Nechceme další konferenci, která řekne A, ale na B zapomene. Chceme představit práci, úspěchy i prohry ve světě social médií v tom nejryzejším světle. Představíme syrovost projektů, jejich realitu a ne jen reklamní pozlátko,” doplnila spoluorganizátorka Tereza Hažmuková, social media manažerka agentury 2FRESH.

Většina řečníků nebude na poli konferencí žádnými nováčky, přesto Konfera 2018 slibuje unikátnost. „Některé z našich řečníků už účastníci mohli vidět vystupovat, ale u nás vytáhnou podpultovky a skrytá esa z rukávu. Budou mluvit o tématech, která ještě nikde nezazněla. Zveřejní se reálná data a fakta ze všech různých úhlů pohledu. Zkrátka s opravdovou přidanou hodnotou pro účastníky,“ popsala Kristýna Szkanderová, freelance odbornice na sociální sítě a spoluorganizátorka nultého ročníku Konfery 2018.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků