Hlavní obsah

Frýdek-Místek představuje turistickou nabídku na veletrzích. Příští týden zavítá do Ostravy

Novinky, Lucie Talavašková

Turistické informační centrum Frýdek-Místek prezentovalo v průběhu ledna a února nabídku cestovního ruchu města Frýdku-Místku a nejbližšího okolí na nejvýznamnějších veletrzích cestovního ruchu nejen v České republice, ale také u svých sousedů na Slovensku.

Foto: www.visitfm.cz

Zástupci Turistického informačního centra Frýdek-Místek přestavují turistickou nabídku města

Článek

Na dalším významném veletrhu se představí na téměř domácí půdě, a to konkrétně na regionálním veletrhu v Ostravě, který se uskuteční ve dnech 2. - 4. března na Černé louce.

Tradiční veletrhy cestovního ruchu jako jsou Regiontour Brno, Slovakiatour Bratislava, Holiday World Praha probíhají vždy na počátku roku a jsou nejen setkáním odborníků v cestovním ruchu ale především těch, kteří se chystají cestovat. Cestovat po naší České republice. A právě těm jsou tyto výstavy určeny. Návštěvníci zde mají možnost prostřednictvím "face to face" navštívit danou lokalitu, oblast, kraj a získat co nejvíce potřebných informací a rozhodnout se, kam zamíří.

Město Frýdek-Místek prezentovali zástupci Turistického informačního centra Frýdek-Místek, p.o. na všech těchto tradičních výstavách pod značkou turistické oblasti Beskydy-Valašsko, která byla součástí expozice Moravskoslezského kraje.

„Účastí na těchto výstavách nám jde samozřejmě především co nejvíce dostat do povědomí nejen samotné město a jeho atraktivity, ale jde nám také o kýžený efekt prezentace. Tzn. získat informace od návštěvníků, proč se vlastně takových výstav účastní, s jakým očekáváním na výstavu přicházejí a zda je jejich očekávání naplněno,“ uvedla Monika Konvičná, ředitelka příspěvkové organizace Turistické informační centrum Frýdek-Místek.

„Kolegyně, které po celý víkend na příslušné výstavě odpovídají na dotazy návštěvníků, po celou dobu provádí dotazníková šetření, která poté vyhodnocují. Výstupy jsou pak podnětem k plánování dalších marketingových aktivit na úrovni oblastní a krajské destinace,“ dodala Monika Konvičná.

Přestože dnes virtuální nabídka vede, z dotazníkového šetření na místech vyplynulo, že 65 procent dotazovaných přišlo na výstavy právě najít to správné místo pro svou dovolenou či odpočinek v tuzemsku. 54 procent v naší turistické oblasti bylo a 73 procent se chystá oblast navštívit. Největší zájem - 84 procent - byl o obecné informace a mapy s tipy výlety. Návštěvníky jsou tzv. požitkáři, 35 let a výše, kteří chtějí cestovat, zároveň poznávat, sportovat a užívat si.

Turistické informační centrum Frýdek-Místek, p. o. připravilo pro letošní návštěvníky města mapu s tipy na výlety s názvem Frýdek-Místek pro každého a město ji doplnilo nově vydanou brožurou, charakterizující Frýdek-Místek. „Skvěle nám oba materiály zapadají do požadavků návštěvníků,“ doplnila Konvičná.

21. ročník regionální výstavy Dovolená a region Ostrava se uskuteční ve dnech 2. – 4. března. Prez se na ní budou všechny kraje České republiky.

Reklama

Výběr článků

Načítám