Hlavní obsah

Fakultní nemocnice Na Bulovce komunikuje s pacienty přes Facebook i Twitter

Novinky, Martin Šalek

Fakultní nemocnice Na Bulovce začala se svými pacienty a příznivci komunikovat prostřednictvím sociálních sítí – Facebook, Twitter, Forsquare či Gowalla. Češi jsou podle výzkumů nejaktivnějšími uživateli Facebooku v Evropě.

Foto: Martin Šalek
Článek

Odhaduje se, že v České republice je přes tři miliony přihlášených uživatelů Facebooku, Twitter má zhruba 30 tisíc uživatelů.

Ředitel nemocnice MUDr. Petr Zajíc vnímá prezentaci na sociálních sítích jako velmi silný nástroj ke komunikaci s určitou cílovou skupinou a jako další krok k pacientům.

"Máme příležitost mluvit s lidmi civilním způsobem. Rádi bychom  představili nemocnici jako živý organismus, ale především jako organizaci, která je vždy připravena profesionálním způsobem pomoci. Profily na sociálních sítích budou dalšími komunikačními kanály s našimi pacienty,“ uvedl ředitel nemocnice Petr Zajíc.

Komunikace s pacienty, ochota poskytovat informace a otevřenost v jednání nemocnice s veřejností jsou základními znaky moderní nemocnice, která si váží svých pacientů. V současné době nestačí mít web, ale je potřeba pracovat s aktuálními trendy v komunikaci.

„Nemocnice musí fungovat jako firma. Pokud nebude firma se svými klienty komunikovat a nebude se o ně starat, přijde o ně,“ říká ředitel Zajíc.

Fakultní nemocnice Na Bulovce své fanoušky na Facebooku (www.facebook.com/bulovka) i Twitteru (@NaBulovce) informuje o aktuálním dění v nemocnici, novinkách, významných akcích, zajímavostech či základních informacích o fungování nemocnice.

Reklama

Výběr článků

Načítám