Článek
Česká televize je i v letošním roce hlavním mediálním partnerem Chodských slavností. Je tomu tak již podruhé, co byla ze strany největšího veřejnoprávního média v České republice posuzována a poté schválena žádost o mediální partnerství, kterou na jaře letošního roku podalo Městské kulturní středisko v Domažlicích.
„Pro Chodské slavnosti je to jistě dobrá zpráva a zároveň signál, že je tato akce výjimečná a zaslouží si mimořádnou pozornost. Na obrazovkách ČT bude v rámci spolupráce vysílán propagační spot, jež byl vysílán i v loňském roce, pouze bylo aktualizováno datum a ročník Chodských slavností,” vysvětlil ředitel MKS v Domažlicích Kamil Jindřich. Scénář a režii originálního spotu vytvořil David Rauch a za kamerou stál F. A. Brabec.
Kromě toho bude věnována zvláštní pozornost Chodským slavnostem také ve zpravodajských pořadech a kulturních rubrikách. Česká televize bude ale přítomna i v Domažlicích, o Chodských slavnostech ve dnech 15. a 16. srpna bude možné potkat na náměstí v centru města také postavičky Večerníčka, který letos slaví úžasných 50 let.
„Večerníčka si pak mohou rodiny s dětmi užít i během speciální projekce Dětské kino s Českou televizí v letním kině dne 28. srpna, kdy budeme promítat výběr z nejznámějších a nejúspěšnějších Večerníčků, které nám Česká televize za tímto účelem poskytne,” dodal Jindřich.