Článek
Na detaily je sice výrobce dost skoupý, ale co víme - předáme. BMW 1 v třídveřové verzi dostane v Limited Sport Edition klasický emkový paket. Vypočtěme tedy co všechno se sem vejde - přední a zadní nárazník v emkovém vzhledu, prahy obložené chromovanými logy, zavěšené kol Sports, zkrácená řadicí páka, sportovní sedadla vepředu, černé čalounění stropu a další kousky. K tomu jsou do edice přidána lehká hliníková kola speciálního vzhledu o rozměrech 205/45 x 18 vpředu a 225/40 x 18 vzadu.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do velkého formátu
Na karoserii hned poznáte, že se jedná o tento vůz, protože bude nastříkán neoriginální metalickou barvou a okna jsou orámována výraznými chromovanými lištami. Samozřejmostí jsou hliníkové prvky v interiéru, na přání si může zákazník nechat sedadla potáhnout kůží.
V Německu se za speciální edici musí připlatit 4660 euro (130 480 Kč) u modelů 118 a 118 d. Typy 120 a 120d připlácejí 4560 euro a 130i pak 3360 euro.
Ameriko, ty se máš
Ještě jedna informace o novém BMW řady 1 by se jistě hodila. Jak to vypadá, tak pro USA se pravděpodobně objeví nová motorizace, která bude pro tento druh vozu téměř neuvěřitelná - třílitrový řadový šestiválec twin-turbo. Ale nic ještě není oficiální, takže uvidíme.
Stejně tak můžeme i závidět další americkou specialitu - manuál do BMW M5. [celá zpráva] Ale s tím jsme se za ten půlrok snad už smířili.