Hlavní obsah

Výroční ceny v televizi moc nelákají

Je nabíledni, proč se pořadatelé výročních uměleckých cen snaží dostat na televizní obrazovku v přímém přenosu: ceny, umělci i sponzoři získávají popularitu. Jenže téměř dvouhodinové předávání cen, ať už s doprovodným vtipkováním na jedné nebo s patosem a teatrálností na straně druhé, zřejmě nemůže patřit k divácky nejatraktivnějším pořadům.

Výroční ceny v televizi moc nelákají

Výsledky měření sledovanosti to potvrdily v minulých dnech hned dvakrát po sobě: čtvrteční přenos z hudebních cen Anděl 2002 sledovalo na Nově necelých 23% diváků (asi 884 tisíc lidí), sobotní přenos z Thálie 2002 na ČT 1 zaujal 21% televizního publika (zhruba 800 tisíc lidí).

Anděly potopila ČT1 seriálem Četnické humoresky (55% diváků) a Thálie na oplátku novácká Go Go Šou (56% diváků). Veřejnoprávní televize zaujala ještě menší publikum v neděli večer, kdy odvysílala premiéru původní inscenace Město bez dechu. Dívalo se necelých 17% diváků.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků