Hlavní obsah
Logo televize Prima Foto: Prima, Novinky

Prima dostala od televizní rady třímiliónovou pokutu

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) udělila tento týden televizi Prima pokutu ve výši tří milionů korun za odvysílání reportáže o skupině Jackass Praha, která podle RRTV mohla ohrozit mravní vývoj mládeže.

Logo televize Prima Foto: Prima, Novinky
Prima dostala od televizní rady třímiliónovou pokutu

Dvě padesátitisícové pokuty dostala také Česká televize. Informovala o tom předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová.

Prima odvysílala zmíněnou reportáž 23. ledna 2007 ve večerním pořadu Top 10. Reportáž obsahovala záběry prezentující hazard s vlastním zdravím a životem, chuligánství a vědomé sebepoškozování, jako docela dobrý způsob, jak zahnat nudu.

Bylo v ní zdůrazněno, že takovou zábavou se dají vydělat nemalé peníze. Reportáž mohla podle RRTV působit inspirativním dojmem pro mladistvé diváky, čímž mohla ohrozit jejich fyzický, psychický i mravní vývoj.

ČT dostala obě pokuty za to, že opakovaně neoznačila reklamu na časopis Marie Claire. RRTV dále uložila pokutu ve výši 50 000 Kč plzeňskému rádiu Samson, jehož vysílání bylo podle rady neoprávněné.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků