Hlavní obsah
Miroslav Táborský v seriálu Vinaři Foto: TV Prima

Po prvním dílu čekal Vinaře prudký propad sledovanosti

Česká televize a Prima nabídly divákům v uplynulém týdnu premiéry svých nových seriálů a dalších pořadů. Diváky nejvíce přitáhl první díl seriálu Vinaři na Primě. Premiéru před týdnem viděly téměř dva milióny lidí. Uplynulou neděli se dívalo na druhý díl Vinařů 1,4 mil. diváků. Přestože seriál není lidově řečeno „nic moc“, takovou sledovanost nečekali asi ani samotní diváci, není se zkrátka na co dívat.

Miroslav Táborský v seriálu Vinaři Foto: TV Prima
Po prvním dílu čekal Vinaře prudký propad sledovanosti

„Máme velkou radost, že se Vinařům podařilo prvním dílem oslovit téměř dva milióny diváků. To dělá z Vinařů nejsledovanější pořad na Primě od roku 2005 a i ve srovnání s nejsledovanějšími pořady konkurencí je to vynikající výsledek. Sledovanost druhé epizody je také výborná a nutno poznamenat, že mezi seriálovými novinkami, které české televize pro diváky na podzim připravily, se oběma dílům Vinařů podařilo zaujmout zdaleka nejvíce diváků,“ říká Roman Mrázek, programový ředitel FTV Prima.

Nova nic nového, natož převratného nenabízela, zůstala na podzim u svých osvědčených doktorských seriálů (Ordinace v růžové zahradě a Doktoři z Počátků) a Kriminálky Anděl. A vyplatilo se jí to. Novácké seriály si své milióny diváků udržely znovu i po prázdninách.

Zklamání zřejmě vládne v České televizi. Snažila se a nabídla premiér nejvíce. Nejvíce sázela – soudě podle četnosti upoutávek a masívní PR kampaně – na pokračování úspěšného dramatického cyklu Nevinné lži a na komediální seriál Neviditelní. Oba seriály jsou sice výborně herecky obsazeny, ale nestačilo to. První povídku z cyklu Nevinné lži nazvanou Zrádce vidělo v neděli 423 tisíc diváků, v loňské televizní sezóně se Nevinné lži držely na hranici miliónové obce diváků.

David Švehlík

Foto: ČT

Podle prvních diváckých ohlasů nezvolila ČT na úvod všeobecné, přitažlivé a emotivní téma a humoru moc v povídce taky nebylo, a proto se setkala s nezájmem.
První díl pátečního seriálu Neviditelní, který má být moderní, současnou obdobou kdysi úspěšného komediálního filmu Konec vodníků v Čechách aneb Jak utopit doktora Mráčka, připoutal k obrazovce jen 790 tisíc diváků, premiéru porazila pohádka Čertova nevěsta, kterou dávala Nova.

Ani další dvě novinky veřejnoprávní televize vysílané v pondělí, seriál Život a doba soudce A. K. a údajně satirický pořad Pečený sněhulák, se nemohou pochlubit výrazným zájmem diváků. Na seriál si našlo čas 744 tisíc diváků, na ulítlé či spíše primitivní blázniviny Pečeného sněhuláka se dívalo 430 tisíc lidí.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků