Jaký je to byl pocit stát na prknech Národního divadla?

Krásný i strašný zároveň. Já jsem v tomhle ohledu takový citlivý, takže to tady na mě dýchlo.

Jaká byla práce na dvojroli v muzikálu Mefisto?

Těžká, ale nádherná. Trochu se to celé zkomplikovalo tím, že nemocného režiséra Filipa Renče musel zastoupit Zdeněk Zelenka, takže jsme zkoušeli vlastně znovu od začátku, místo abychom měli volno. Ale vzpomínám na to rád. Práce Dana Bartáka, autora hudby, je výborná. A Zdeněk Zelenka je výborný režisér i scenárista, a hlavně skvělý chlap.

Kterou z těch postav hrajete raději, Mefista nebo Fausta?

Mefisto je jako ďábel přece jen záživnější, ale zase hrát sedmdesátiletého dědulu Fausta je výzva. Mefisto může být klidně živelnější, ale na Faustovi se ta léta už musí projevit. Jsem naštěstí Blíženec, takže obě postavy ve mně žijí a diskutují.