Herci předkládají divákům minutu po minutě den, kdy se jejich všednodenní osud protnul s terorismem: spisovatelka, novinářka a psycholožka Louisa (Karolína Vágnerová), keňský student Kweuke (Jiří Roskot), muslimská policistka Sabah (Anna Linhartová) a terorista Samoul (Jan Meduna). Dokumentární hra pracuje s fakty loňských teroristických útoků v Paříži na hudební klub Bataclan, redakci Charlie Hebdo, fotbalový stadión i napadení keňské univerzity, při nichž zahynulo mnoho lidí a které vyvolaly velkou společenskou reakci a následnou diskusi.

Inscenace šťastně spojuje dokumentárně faktickou rovinu s naznačenými osobními osudy jednotlivých postav, inspirovaných konkrétními oběťmi teroristických útoků. Nemá nijak hlubokomyslnou studii, chce zároveň i pobavit, přesto klade publiku cílené otázky o tom, co prožitek teroristického útoku udělá s člověkem, o následném traumatu, strachu, pocitu odpovědnosti přeživších za ty, kteří zahynuli, o tom, co cítí muslimové stojící na straně obětí vůči džihádistům, a řadu dalších.

Režiérka Kasha Jandáčková s herci to činí věcně, dokonce i hravě, s humorem plynoucím z jemné jevištní nadsázky i z faktu, že protagonisté nejsou žádní čítankoví hrdinové, ale normální lidé se svými pochybnostmi a problémy.

V NoDu se podařilo divadelní představení na aktuální téma, které premiérové publikum přijalo s velkým zájmem a bouřlivým ohlasem. K jeho kladům patří zapojení živé hudby dua Killiekrankie a scénografie kombinující vtipně projekci s hereckou akcí. Jen těch neustálých přesunů scénických panelů bylo zbytečně moc a působily rušivě.