Děje se tak po deseti letech spolupráce a překvapující by to mohlo být snad jen z toho důvodu, že zdánlivě vypadalo spojení Wronkových (o Farnou se v poslední době staral hlavně Michal Wronka, Leškův syn) a Farné umělecky osudové, a tím pádem nerozpojitelné.

Tak by to ale bylo jen v případě, že by Farna nerostla a nedocházela k vlastnímu hudebnímu názoru.

Lešek Wronka ji objevil jako třináctiletou talentovanou zpěvačku. Coby zkušený manažer brzy pochopil, že před ním stojí obrovský talent, a tak do ní investoval čas i peníze. Brzy vyšel singl Měls mě vůbec rád a dívka z Třince se stala hvězdou, jejíž velikost postupem času rostla.

Později se jí podařilo výrazně prosadit i na polském trhu, kde v současné době platí za jednu z největších popových hvězd. I za tím je nesporně Wronkova šikovnost.

Když v roce 2009 vyšlo Farné album Virtuální, mezi autory hudby měl silnou pozici právě Lešek Wronka. Na poslední desce Leporelo už to tak nebylo. Ruku k dílu zásadně přiložila celá kapela Farné, což byl dostatečně průkazný důvod myslet si, že se rozhodla naplňovat její momentální hudební představy.

Zřejmě se s těmi Wronkovými aktuálně trochu míjejí, a tak došlo k rozchodu. Evidentně klidnému a po dohodě. Viděl jsem totiž Farnou poslední dva víkendy na festivalech Šternberský kopec a Sázavafest i s Michalem Wronkou a v žádném případě nebylo patrné nějaké napětí mezi nimi.

Na hudební scéně to tak zkrátka chodí. Farna a Lewron Music Center se rozešly a zkusí to dál každý sám, případně s novými lidmi. A klidně se může stát, že za pár let se zase spojí.

I tak to totiž na hudební scéně chodí.