„Vím, že je frustrující vidět, že jsme selhali během prodeje lístků na Adele a fanoušci jsou naštvaní na Ticketmaster, protože nesehnali lístky,” uvedl šéf firmy Jared Smith. Dodal ale, že vždy bude někdo zklamaný, když je tak velké poptávka a malá nabídka.

Adele například slíbila šest koncertů za sebou v newyorské Madison Square Garden, ale stejně to nestačí. Kolem 4 miliónů lidí se snažilo vykoupit sto tisíc vstupenek. Mnoho jich trpělo ve frontách a pak odešlo bez vstupenky.

Smith odmítnul, že by nápor zájemců poškodil stabilitu jejich stránek a zabránil tak prodeji vstupenek.

Na ostatních stránkách byl velmi omezený počet vstupenek a do boje o ně se jako obvykle zapojili i překupníci, kteří začali nafukovat ceny. „Je nám líto, že už nejsou lístky na Adele, ale omezila distribuci,” uvedl například prodejce StubHub.