Hlavní obsah
Úspora na poplatcích může být velká

Úspora na poplatcích může být velká

Celkem 10 687 klientů přišlo během června k české Fio bance, což je nejvyšší měsíční nárůst v její dosavadní historii. Kvalitní služby bez poplatků tak dohromady aktuálně využívá již přes 390 tisíc klientů.

Úspora na poplatcích může být velká
Úspora na poplatcích může být velká

Fio banka, která získala celkem 10 ocenění v soutěži Zlatá koruna 2014, potvrzuje status dynamické banky, jejíž služeb využívá stále více lidí. Za červen navýšila počet klientů o 10 687, což je téměř o 50 % více než v červnu 2013. Od začátku roku tak Fio banka získala již přes 57 tisíc nových klientů.

Nejvstřícnější banka roku 2013 letos klientům nabídla možnost založení účtů zdarma v 15 měnách, výhodné SEPA platby, americké hypotéky pro fyzické osoby i podnikatele nebo širokou škálu platebních karet doplněním stávajícího portfolia MasterCard o karty značky VISA. Na jaře pak spustila novou reklamní kampaň s Jakubem Kohákem zdůrazňující bezpoplatkovost produktů i její český původ. Nadále rozšiřuje svou pobočkovou síť, která nyní zahrnuje 75 poboček, a chystá pro své klienty další novinky např. v oblasti kontokorentů.

„Červnový rekordní nárůst klientů ukazuje, že spojení kvalitních bankovních služeb bez poplatků a výrazné kampaně, kterou jsme zahájili na konci dubna, nese ovoce. Silnému nárůstu klientské základny pomohly i nedávné kroky konkurence, které opět rozvířily debatu o poplatcích na českém trhu a podnítily klienty ke změně. Jsme rádi, že jsme jednou z hlavních voleb pro ty, kteří již dále nechtějí platit nesmyslné poplatky,“ komentuje rostoucí počet klientů Jiří Vodička, ředitel pro strategii a marketing Fio banky.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Výběr článků