Hlavní obsah

Správa a optimalizace M2M komunikace může přinést významné úspory na provoz telemetrických služeb

Novinky, O2 Czech Republic a.s.

Telemetrické, M2M, služby obsluhují stovky či tisíce zařízení umístěných často na velmi nepřístupných místech. Jejich SIM karty nelze jako v mobilním telefonu kontrolovat přímo. Zjistit příčinu výpadku či neobvyklého chování služby tak bývá složité.

M2M pod kontrolou

Článek

O2 M2M portál, který O2 připravuje, je samoobslužné webové rozhraní umožňující vykonávat administrativní činnosti a technický dohled M2M služeb. Administrativní činnosti zahrnují zejména zobrazení informací o všech M2M službách, které zákazník využívá, monitorování provozu a nákladů na něj.

Technický dohled monitoruje stav služby. Umožňuje zobrazit jednotlivá připojená zařízení, sledovat stav spojení, zjistit, zda je komunikace možná, zda je SIM aktivní a je připojena do sítě, zda byl zahájen a probíhá přenos, popř. jak dlouho a v jakých množstvích se data přenášejí. Umožňuje také velmi flexibilně nastavovat tarifní plány a přizpůsobit celkovou konektivitu reálným potřebám provozu.

Služba je vyvíjena interně v rámci společnosti O2 a integrována do mobilní sítě. Řešení je rozšířeno o podporu specifických potřeb provozovatelů M2M služeb v oblastech řízení a dohledu nad provozem technologických SIM s důrazem na možnosti případné integrace všech funkcí se systémy zákazníků. Více…

Výběr článků

Načítám