Hlavní obsah

Nový pokladní systém rozpustil v zahradnictví fronty

Komerční článekWinShop servis s.r.o.

Čtyři firmy s tisíci zákazníků denně potřebují skvěle propojené účetnictví s informačním systémem. Dostaly ho, za čtyři dny.

WinShop servis s.r.o.

Článek

Gardensoft – čtyři velká zahradnictví se chlubí informačním systémem ušitým na míru. Propojení účetního systému Karat s pokladním systémem WinShop SQL předčilo očekávání jednatelů. „Výsledek nás ohromil,“ hodnotí Stanislav Dvořák, majitel Zahradnictví Dvořák a syn. Za úspěchem stojí roky zkušeností. „Pokladní systém pro zahradnictví jsme poprvé implementovali před deseti lety,“ vzpomíná analytik společnosti WinShop software Ing. Michal Říha.

V čem je propojení pokladního systému s účetním podstatné, vysvětluje konzultant Zdeněk Krejcar: „Jde o obrovské ušetření práce. Účetní systém s pokladním si mezi sebou posílají množství informací. Zároveň ulehčuje práci i zaměstnancům.“ Ti díky intuitivnosti systému zvládli zaškolení okamžitě, i proto se implementace zvládla za čtyři dny. A díky vychytanému pokladnímu systému zmizely z obchodu fronty.

„Nejsme specializovaní pouze na obor zahradnictví, podobné řešení umíme nabídnout i do dalších segmentů prodeje,“ uzavírá Ing. Říha

Výběr článků

Načítám