Hlavní obsah

Kaufland obhájil mezinárodní titul Top Employer

Novinky, Kaufland ČR

Nejlépe nastavený přístup k zaměstnancům a celková kvalita personální politiky. To posuzuje každoročně prestižní mezinárodní institut Top Employer u řady světových firem. I letos v tomto odvětví dominovala společnost Kaufland.

Foto: Kaufland ČR

Titul Top Employer získal Kaufland již podruhé

Článek

Společnost Kaufland získala ocenění Top Employer 2020 Czech Republic a Top Employer 2020 Europe již podruhé v řadě. Největší tuzemský i evropský obchodní řetězec ocenění pro nejlepšího zaměstnavatele obdržel ve všech zemích, kde působí.

Kaufland uspěl v mnoha kategoriích výzkumu

Odborníci z institutu Top Employer hodnotí nejen přístup firem z hlediska personálního plánování a vedení či náboru nových zaměstnanců, ale také celkové firemní prostředí. Hodnocenými ukazateli jsou přitom například zapojení zaměstnanců, diverzita, integrita, přístup firmy k oblasti společenské odpovědnosti, ale také nastavení hodnot a wellbeing. Podle Renaty Maierl, tiskové mluvčí Kauflandu, za titulem Top Employer stojí trvalá snaha tohoto největšího tuzemského řetězce být atraktivním zaměstnavatelem. Kaufland uspěl v klíčových kategoriích jako například nábor, zpracování a zaškolení, adaptace nových zaměstnanců, školení a rozvoj, odměňování a benefity nebo firemní kultura.

Foto: Kaufland ČR

Zaměstnanci jsou pro úspěch firmy tím nejdůležitějším

Zpětná vazba zaměstnanců je pro Kaufland podstatná

Mezi další přednosti Kauflandu v personální oblasti patří také vzájemná komunikace. Zaměstnanci mají příležitost navrhovat různá řešení ve svých oblastech působení, vzájemně si sdělovat zpětnou vazbu a společně pracovat na každodenním chodu prodejen, logistických center, masozávodu a centrály.

Kaufland rozvíjí zaměstnanecké benefity

Kaufland zároveň neustále zdokonaluje a rozšiřuje spektrum výhod, aby svým zaměstnancům trvale mohl poskytovat to nejlepší. Rozvíjí nejen mzdové podmínky, ale také zaměstnanecké benefity a pracovní prostředí. Své zaměstnance Kaufland za jejich práci, kterou každodenně vykonávají, pravidelně oceňuje. „Jsme si vědomi toho, že spolu se zákazníky jsou naši zaměstnaci pro úspěch firmy tím nejdůležitějším, a jejich každodenního úsilí si velmi vážíme a děkujeme jim za ně,“ dodává na vysvětlenou Renata Maierl.

Výběr článků

Načítám