Hlavní obsah

Hledáte lídry pro nejistou dobu? Najdete je na konferenci Brand Management

Novinky, Jan Patera, Blue Events

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

V těžkých časech firmu nic nepodrží tolik jako skvělý tým. V Blue Events o tom víme své. Půl roku jsme nemohli pořádat konference, přesto se nám podařilo situaci ustát a na podzim chystáme sedm akcí. Největší je Brand Management 2020. Konference si ponechává i letos svoji živou formu a dbá na bezpečí účastníků, zároveň ale nabídne on-line přenos.

Foto: Blue Events

Brand Management 2020 patří k největším podzimním konferencím, koná se 30. září

Článek

Dobrá zpráva: Většina firem stále dává vzdělávání a setkávání svých týmů velkou prioritu. Tento trend sledujeme i na podzimních konferencích organizovaných Blue Events.

Hned první z nich 2. září ukázala silný zájem o setkávání na „živých“ konferencích. Účast více než 150 finančních ředitelů a dalších odborníků z oblasti financí a nákupu na CFO Congressu ukazuje, že sílu osobního setkání nelze skutečně ničím nahradit.

Lidé se chtějí potkávat a my jim k tomu poskytujeme příjemný a zároveň bezpečný prostor. Proto volíme sály s velkou kapacitou, jako třeba Cubex Centrum Praha, kde účastníkům poskytneme dostatečný osobní prostor.

Pro každého máme k dispozici lahvičku dezinfekce na ruce i náhradní roušku. Jídlo si lidé mohou pohodlně sníst i na svých místech v sále. Při organizaci konferencí se řídíme Nocovid pravidly vydanými Českou eventovou asociací.

Na nejnavštěvovanější z podzimních konferencí, akci Brand Management 2020, potkáte silné zastoupení celých týmů, a to např. z firem jako Billa, Czech Promotion, ČSOB, Gorenje, innogy, Kärcher, KFC, Kofola, Lego, MarketUP, McCann, Mondelez, Plzeňský Prazdroj, Pria, Seznam, Sazka a dalších.

Foto: Blue Events

Brand Management 2020 patří k největším podzimním konferencím, koná se 30. září

Kdo nemá přes veškerá opatření možnost se účastnit osobně, může sledovat on-line přenos z akce ve Full HD rozlišení a pokládat dotazy řečníkům on-line v reálném čase. Záznam je následně dostupný ještě měsíc po jejím skončení.

Největší konference o značkách Brand Management má dvacetiletou tradici, ale také prudce aktuální téma: Jak udělat z marketingu superlídra. Teď je ta pravá chvíle, aby marketing prokázal svou hodnotu a pomohl firmám růst a lépe sloužit jejich zákazníkům.

Akce se účastní hlavně ředitelé a manažeři marketingu, ale také šéfové obchodu a generální ředitelé. Právě na jejich dialog se zaměří také celodenní program, kde vystoupí mj. Thomas Barta, klíčový řečník a světový odborník na leadership. Dále vystoupí například Veronika Hořáková, která stojí za růstem značky Birell, historik s důkladnou znalostí hospodářské krize Jakub Rákosník, zakladatel značky Bikero.cz Jan Coufal nebo Adriana Jahňáková, jež letos z marketingu povýšila do vedení Lego v ČR a SR.

Výběr článků

Načítám