Článek
Fio banka, která sbírá ocenění odborníků i veřejnosti, registruje v tomto roce opět vyšší přírůstky klientů. Hlavní motivací, s níž noví klienti přicházejí, je především možnost ušetřit nemalé částky za bankovní poplatky u osobních i podnikatelských účtů.
Druhou hlavní skupinou nových klientů jsou lidé, kteří se rozhodli vzít zhodnocování peněz do vlastních rukou a samostatně investovat do akcií nebo jiných investičních nástrojů – a to snadno on-line, bez omezení minimální investovanou částkou.
„Po loňském velmi úspěšném roce jsme stanovili cíl pro rok 2012 ve výši 70 tisíc nově získaných klientů. Již nyní je zřejmé, že tento cíl překonáme a podaří se nám zvýšit dynamiku růstu. Upevňujeme tak postavení Fio banky na českém trhu a věříme, že i v budoucnu se nám tento trend podaří udržet,“ říká k tomu Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.