Hlavní obsah

Došla vám náplň do tiskárny? V TisknuLevne.cz ji dokoupíte hned

Novinky, TisknuLevne.cz

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

TisknuLevne.cz je největším e-shopem s náplněmi do tiskáren se sítí 86 kamenných prodejen po celé ČR. Hostem našeho pořadu byl Ing. Martin Pěnička, Ph.D., spolumajitel a jednatel PENDA s.r.o., která stojí za projektem TisknuLevne.cz.

Foto: TisknuLevne.cz

Ing. Martin Pěnička, Ph.D., spolumajitel a jednatel PENDA s.r.o.

Článek

Jak vaši firmu ovlivnila současná situace ohledně pandemie?

Aktuální situace je jedna velká jízda. Svět se velmi rychle mění a musíme na to umět rychle reagovat. Přišli jsme o velkou část prodejní sítě kvůli opatřením vlády. Nám se podařilo během několika hodin naprostou většinu našich prodejů přesunout ze sítě kamenných prodejen do e-shopu. Kamenné prodejny fungovaly jen jako výdejní místa e-shopu. Naši prodejci z uzavřených prodejen prokázali obrovskou flexibilitu. Někteří začali pomáhat v přetíženém skladu, někdo začal vyřizovat dotazy na infolince. Museli jsme rozjet nedělní expedici zboží z našeho centrálního skladu. Celkově se nám podařilo naše prodeje téměř zcela udržet.

Před rozhovorem jsem si procházel váš web TisknuLevne.cz. Zaujalo mě, že všude máte přehledně uvedeno, kdy si jako zákazník budu moci vyzvednout zboží i kdy ho dostanu poštou. Jak přesné a spolehlivé jsou tyto informace?

Máte naprostou pravdu, toto každého, komu právě došel toner v tiskárně, zajímá úplně nejvíce. Proto chceme, aby dostupnosti jednotlivých tonerů na našich prodejnách byly co nejpřesnější. Všechny naše pobočky mají neustále on-line propojení pokladních systémů s webem i centrálním skladem. Díky tomu mají naši zákazníci přesné a spolehlivé informace.

A platí to během nouzového stavu?

Ano, náš systém zobrazoval zákazníkům správné informace o dostupnosti produktů a otevíracích dobách našich prodejen celou dobu. I když změn bylo hodně, přes polovina prodejen byla nuceně zavřena nebo omezena.

Co mi poradíte, když mi dojde toner v tiskárně, abych zase rychle tisknul?

Pro vás jako zákazníka je ideální si vybrat a rezervovat novou náplň na prodejně pomocí několika kliků na webu. Do 2 minut od nás dostanete potvrzení o blokaci a provozní informace o vybrané prodejně. Náplň si můžete přijít vyzvednout okamžitě. Máte jistotu, že když pro chybějící náplň vyrazíte do TisknuLevne.cz, dostanete ji.

Ale co když si jiný zákazník, než dorazím do prodejny, koupí mnou rezervovaný poslední toner?

Tak to se u TisknuLevne.cz nestane. Právě díky blokaci zboží a propojenosti všech našich systémů. Pokladní systém jednou blokované zboží nedovolí prodat nikomu dalšímu. Zároveň centrální sklad okamžitě ví, že jste si toner rezervoval a na které naší prodejně. Na ni ihned posíláme další kus, aby byl dostupný pro dalšího zákazníka nebo pro další rezervaci. Vše funguje automaticky.

Aha, takže vlastně taková expresní doprava tonerů za 2 minuty od objednání?

Přesně tak. Rychlost dodání náplní do tiskáren je naše klíčová konkurenční výhoda. Představte si to tak, že na běžném e-shopu toner objednáte a do druhého dne ho přepraví k vám. Na TisknuLevne.cz jsme vybrané náplně předem přepravili blíže k vám do naší prodejny. Jen čekáme na vaši objednávku. Jakmile vám dojde toner, rezervujete si ho. Na základě statistických dat připravujeme odbavení dalšího kusu pro nového zákazníka. Limit 2 minuty od objednání se nám daří u téměř tří čtvrtin objednávek. Pokud máte atypický toner, je dodání běžně do druhého dne.

Kolik za rezervaci a dopravu toneru na pobočku zaplatím?

Osobní odběry na pobočkách jsou díky rychlosti a dobré dostupnosti našimi zákazníky hodně využívány. Naši zákazníci ocení, že jsou pro ně osobní odběry na pobočkách zcela zdarma.

Výběr článků

Načítám