Hlavní obsah
Jedna z fotografií na kalendáři pro rok 2010 Foto: Profimedia.cz

Odvážný kalendář s modelkami v rakvích šokoval věřící v Polsku

V obchodu již dlouho platí, že jde hlavně o to, být v obrovské konkurenci vidět. To nevede jen k nápaditému provedení reklam, ale také k jedinému cíli, a to šokovat. Přesně touto cestou se vydal i polský výrobce rakví Cofani Funebri. Společnost nafotila kontroverzní propagační kalendář, kde jsou spolu s rakvemi zvěčněny i spoře oděné modelky v latexu či odvážném spodním prádle, ale i bez něj.

Jedna z fotografií na kalendáři pro rok 2010 Foto: Profimedia.cz
Odvážný kalendář s modelkami v rakvích šokoval věřící v Polsku

Kalendář vyvolal v katolicky smýšlejícím Polsku pozdvižení. V současné době se dokončuje příprava kalendáře pro rok 2011, ale společnost podobný nafotila již na letošní rok 2010. Podle mluvčího Barteka Lindnera se jich prodalo na tři tisíce kopií, ale věří, že v příštím roce půjdou na odbyt ještě daleko více.

Kalendář s ponuře bledými modelkami z Anglie, Německa a Polska má být ještě odvážnější a více pobuřující, než byl letos. Některé dívky na něm budou vypadat jako kdyby vstaly z mrtvých, avšak pokaždé budou působit sexy dojmem.

Smrt není sexy

„Jde o jakýsi nádech hollywoodské tematiky s temnějším podtextem,“ dodal Lindner. Projekt však vyvolal v zemi, kde je velké procento populace věřící, vlnu kritiky.

„Je to jednoduše nevkusné a pohoršující. Smrt není sexy a to, co se prezentuje v tomto kalendáři, je přinejmenším znepokojující,“ sdělil církevní hodnostář Tadeusz Rybnik z Varšavy.

Kompletní fotografie z kalendáře pro rok 2010:

Leden 2010

Foto: Profimedia.cz

Únor 2010

Foto: Profimedia.cz

Březen 2010

Foto: Profimedia.cz

Duben 2010

Foto: Profimedia.cz

Květen 2010

Foto: Profimedia.cz

Červen 2010

Foto: Profimedia.cz

Červenec 2010

Foto: Profimedia.cz

Srpen 2010

Foto: Profimedia.cz

Září 2010

Foto: Profimedia.cz

Říjen 2010

Foto: Profimedia.cz

Listopad 2010

Foto: Profimedia.cz

Prosinec 2010

Foto: Profimedia.cz

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků