Hlavní obsah

Novomanželé si vydělali na svatební cestu sběrem odpadu

Oba mají trvalý pracovní poměr, přesto si na novomanželskou dovolenou vydělali sběrem odpadu a jeho tříděním. John a Ann Tillovi vykonali záslužnou práci, neboť vytřídili z kontejnerů na šedesát tisíc kousků lahví, plastových obalů a plechovek. Recyklací získali kredit u British Airways a v byznys třídě cestovali z USA domů.

Novomanželé si vydělali na svatební cestu sběrem odpadu

Výpravčí u drah a navigátorka obchodního loďstva se po práci vydávali do ulic kolem svého domu a sbírali plechovky, lahve a plastové obaly, které pak odnášeli k obchodnímu domu Tesco. Dvojice si spočítala, že za každé čtyři recyklované kousky odpadu by mohla dostat jeden bod, který se dá proměnit za vzdušné míle u britských aerolinek.

Nakonec se páru podařilo získat šestatřicet tisíc vzdušných mil (58 tisíc kilometrů), které bohatě stačily na návrat z USA domů v byznys třídě. „Chtěli jsme své líbánky nějak ozvláštnit a snažili se dlouho vymyslet, jak pro ně získat peníze,“ vysvětloval zrod originální myšlenky jednatřicetiletý výpravčí.

„Všiml jsem si, že na klubovou kartu Tesco dostanete za každé čtyři recyklované položky bod. Za každých 250 klubových bodů pak získáte voucher v hodnotě 2,50 libry, což odpovídá 600 vzdušným mílím u British Airways. Tak jsme vypočítali, že bychom byli schopni proměnit odpadky v letenky, pokud by jich bylo dost,“ dodal John Till.

Odpad třídili dlouhé hodiny

„Někdy jsme do toho stroje naházeli i šest set kousků odpadu najednou. Stáli jsme tam celé hodiny a házeli odpad do díry,“ tvrdí čtyřiadvacetiletá Ann.

Již v květnu letošního roku měli snoubenci dost bodů na to, aby si koupili zpáteční letenky z Atlanty do Londýna. V srpnu se vzali a vyrazili lodí Queen Mary 2 do New Yorku. Pak cestovali do Denveru, Colorada, Nashville a nakonec z Atlanty domů.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků