Hlavní obsah
 

Nová reklama na iPhone má jednu zásadní vadu

Společnost Apple uvedla novou vánoční reklamu propagující nový iPhone a slaví s ní úspěchy. Příběh chlapce, o němž si všichni myslí, že je závislý na svém mobilním telefonu a ignoruje okolí, nadchla diváky po celém světě, ti pozornější si ale všimnou, že spot má jednu zásadní vadu.

 
Nová reklama na iPhone má jednu zásadní vadu

Ačkoli se zdá, že chlapce okolní svět nezajímá a hraje si jen se svým přístrojem, ve skutečnosti celou dobu natáčí svou rodinu. O Vánocích, když se všichni sejdou, pak video pustí a všechny tím zaskočí. Někteří členové rodiny dokonce pláčou dojetím.

Jak ale podotkl server Business Insider, v reklamě s názvem Misunderstood (Nepochopený) hoch celou dobu drží telefon na výšku, kdežto video, které pustil na televizi, je natočené na šířku.

BEZ KOMENTÁŘE: Jak by měla reklama ve skutečnosti vypadat

Ve skutečnosti by tak záběry neměly vyplňovat celou obrazovku, ale byly by úzké a ohraničené dvěma černými obdélníky. Správnou podobu reklamy ukazuje parodické video, ve kterém jsou chlapcem natočené sekvence oříznuty.

I přes tuto chybu se však reklama divákům líbí. Někteří odborníci podotkli, že je velmi úspěšná, a to i přesto, že se ani slůvkem nezmiňuje o specifikacích fotoaparátu, který propaguje.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků