Hlavní obsah

Nespokojenost se službami vyjádřil hotelový host originálně

Novinky, nčs

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Pořádně nespokojený musí být majitel automobilu, který zaparkoval před londýnský hotel. Z auta totiž udělal varování pro potenciální hosty, kteří by snad dostali nápad se v hotelu sítě Taj Hotels ubytovat.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

S největší pravděpodobností se jedná o vozidlo krajně nespokojeného hosta. Jak jinak si totiž vysvětlit bílá hesla na černém autě: neubytovávejte se v hotelu, špatný servis, nekompetentní personál či žádná komunikace?

Komu vozidlo patří zatím není jasné, pro hotel se však určitě nejedná o žádoucí reklamu. Přesto se k fotografiím, jež se okamžitě začaly šířit sociálními sítěmi, vedení hotelu oficiálně nevyjádřilo. Že by tak tajemný host měl skutečně pravdu?

S podobným případem se hotelová síť nesetkává poprvé. V loňském roce řešil hotel potíže s transparentem, který nedaleko hotelu v Kapském městě hlásal podobná hesla, jako černé SUV v Londýně.

Na obranu hotelové sítě je potřeba zmínit, že jinak se na internetu pětihvězdičkový hotel, kde jedna noc vyjde na zhruba 8500 korun, setkává s pozitivními reakcemi a hosté si služby pochvalují. Je tak otázkou, co dotyčného člověka natolik pobouřilo.

Reklama

Výběr článků

Načítám