Hlavní obsah

Místo půvabných rosniček moderují počasí bezdomovci

V několika evropských zemích byla spuštěna zajímavá kampaň. Jmenuje se „Dny naděje“ a snaží se upozornit na problémy bezdomovců. Ti se v jejím rámci objevují místo klasických rosniček v televizních předpovědích počasí a poskytují divákům bližší pohled na svůj život.

Místo půvabných rosniček moderují počasí bezdomovci

Během živě vysílané relace vybraný bezdomovec mluví kromě počasí i o svém životě a o tom, jaký mají nízké zimní teploty vliv na pobyt na ulicích. Na konci pořadu pak požádá diváky o dar na charitu spojenou s projektem.

Za projektem stojí berlínská pobočka reklamní agentury Saatchi & Saatchi. Kampaň už byla spuštěna v Rusku a Rumunsku, brzo se připojí i Švýcarsko, Polsko nebo Srbsko.

„Doufáme, že to bude úspěšné a že někteří z těchto lidí se dočkají opětovného začlenění do společnosti,“ řekl serveru Huffington Post John Pallant, regionální kreativní ředitel v Saatchi & Saatchi.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků