Hlavní obsah
Mark Zuckerberg se svou manželkou Priscillou Chanovou. Foto: ČTK/AP

Mark Zuckerberg na svatební cestě nenechává v restauracích spropitné

Můžete být jedním z nejbohatších lidí na světě, to však neznamená, že budete své jmění rozhazovat. Tímto mottem se zřejmě řídí zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg, který je se svou chotí na svatební cestě v Itálii. Už nejméně ve dvou restauracích nenechal žádné spropitné, ačkoliv mu podle personálu chutnalo a byl spokojený.

Mark Zuckerberg se svou manželkou Priscillou Chanovou. Foto: ČTK/AP
Mark Zuckerberg na svatební cestě nenechává v restauracích spropitné

Může mít jmění v hodnotě 410 miliard korun, ale když přijde na placení oběda během své svatební cesty, je z Zuckerberga šetřílek nejvyššího kalibru. Když dostal účet na 32 euro (asi 820 korun), vyplatil požadovanou sumu přesně do posledního eura a odešel i se svou manželkou Priscillou Chanovou.

Majitelé košer restaurace Nonna Betta v historické židovské čtvrti v centru Říma byli překvapeni, když Zuckerberg se ženou odešli pryč bez jakéhokoliv spropitného. Nešlo prý přitom jen o to, že je Zuckerberg miliardář, ale také o fakt, že i běžní Američané dávají skoro vždy štědré spropitné.

Účet za 32 euro čítal specialitu římské židovské kuchyně - smažené artyčoky, dále smažené dýňové květy a ravioli plněné mořským okounem. K pití pak měl pár pouze láhev vody a konvičku čaje.

Zuckerbergovi prý chutnalo

Majitel restaurace, který si přál být označen jen jako Umberto, dodal, že rozhodně nešlo o to, že by Zuckerbergovi nechutnalo.

"Zeptal jsem se ho, jak mu chutnalo, a on mi odvětil, že to bylo velmi dobré. Již předtím jsem k němu a přišel a optal jsem se: 'Jste...?' a on mi odvětil jednoslovně 'Ano'," řekl Umberto pro list Corriere della Sera.

Není to poprvé, co se multimilionář rozhodl na svatební cestě nedat spropitné. Noc předtím prý udělal totéž v historické trattorii Pierluigi nacházející se nedaleko náměstí Campo de' Fiori, které se nachází v samotném srdci Říma.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků