Hlavní obsah

Ještě více peněz, ale málo muziky. Letošní nejdražší reklamy neohromily

Jen málokdy se stává, že den po slavném Super Bowlu mluví lidé více o sportovních výkonech než o tom, jak skvělé reklamy byly odvysílány v poločase tohoto utkání v americkém fotbale. Jenže letošek je rozhodně ten případ. Zatímco na hřišti došlo asi k nejsenzačnějšímu obratu v dějinách, reklamy v televizích nebyly tak zajímavé a vtipné, jak tomu bývá jindy. I tak se pojďme podívat na pět reklam, které nás oslovily letos nejvíce.

Ještě více peněz, ale málo muziky. Letošní nejdražší reklamy neohromily

Za třicetivteřinový spot se při finále platí přibližně pět miliónů dolarů. Firmy ovšem dobře vědí, že větší dosah si snad ani nemohou přát. Pořad sleduje více než 110 miliónů lidí...

Skittles

Bonbóny Skittles přišly s jednoduchým úsměvným nápadem, ve kterém zahrály na romantickou notu blížícího se Valentýna. Mladý muž hází do okna své lásky barevné bonbóny a snaží se o navázání kontaktu. Jenže, zdá se, že malinko nepočítal s tím, že by mohla být slečna trochu vypočítavější.

Reklama na žvýkací bonbóny Skittles

Video: Skittles USA

 

Mexická avokáda

V době, kdy se hlasitě mluví o výstavbě zdi mezi USA a Mexikem, je reklama na mexická avokáda jednoduše šťavnatá. A zatímco nový prezident USA Donald Trump zvažuje plošné zavedení vyšší daně na mexické produkty, půlka země si neumí představit své večery u televize bez guacamole. A ta se připravuje — hádejte z čeho...?

T-Mobile

Už je tak trochu zvykem, že nějaká z reklam odvysílaných během Super Bowlu je buď mírně nemravná, nebo má aspoň pořádně nemravný podtext. Americký T-Mobile si ve své reklamě kopl do konkurenčního Verizonu tím, že připodobnil vztah klientů ke společnosti k masochistickému zážitku. Čeští zákazníci mobilních operátorů právě zbystřili.

Operátor T-Mobile parodoval 50 odstínů šedi a opřel se do svého konkurenta

Video: T-Mobile

 

Kia

Melissa McCarthyová je známá především fanynkám (a všem čtyřem fanouškům) seriálu Gilmorova děvčata. V klipu automobilky Kia se jí dostává role, ve které se postupně snaží zachránit skoro celý svět. Entuziasmus jí rozhodně nechybí, ale stejně to vždy končí tak nějak stejně...

Kia a její humorný spot s Melissou McCarthy v hlavní roli

Video: Kia

 

Wix

Nejen celebrity a humorné reklamy vyhrávají v srdcích diváků u nejsledovanějších reklam roku. Ještě více je důležitý nápad. O tom, jak je těžké uspět ve světě, který se neustále proměňuje, pojednává nápaditá reklama služby Wix, která umožňuje tvorbu vlastních internetových stránek.

Reklama společnosti Wix

Video: Wix.com

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků