Hlavní obsah

Geniální reklama na toaletní papír si vystačí pouze s jedním slovem

Mnoho papírových výrobků, jako například knihy nebo diáře, je dnes vytlačováno moderními technologiemi. Francouzská reklama na toaletní papír se ale snaží vtipným způsobem ukázat, že v jednom odvětví papír přece jenom nahradit nelze.

Geniální reklama na toaletní papír si vystačí pouze s jedním slovem

V hlavní roli se objevuje manželský pár s diametrálně odlišným přístupem k papíru. Zatímco žena si čte klasickou tištěnou knížku, luští sudoku s tužkou v ruce nebo kreslí s dítětem na papír, její manžel jí vždy poučujícím způsobem ukáže, že vše může dělat na tabletu bez použití reálného papíru.

K obratu dojde na konci reklamy, kdy muž sedí na toaletě, na které došel papír. Opět zavolá na svou ženu Emmu, ale ta mu vše vrátí i s úroky. Právě jméno jeho ženy je jediným slovem, které se v šotu vyskytne.

Reklama, která sbírá kladné ohlasy po celém světě, byla vytvořena pro francouzského výrobce toaletního papíru Le Tréfle agenturou Leo Burnett.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků