Hlavní obsah

Dojemná reklama s malým školákem se inspirovala skutečnými událostmi

Thajská pojišťovací společnost Thai Life Assurance je známá svými televizními reklamami, v nichž se emocemi rozhodně nešetří. Nyní se vytasila s příběhem, který má ukázat odhodlání dětí pomáhat a ochraňovat své rodiny.

Dojemná reklama s malým školákem se inspirovala skutečnými událostmi

V reklamě, kterou vytvořila pobočka agentury Ogilvy v Bangkoku, je učitelka ve škole zaskočená volbou jednoho žáka, který si za svého superhrdinu vybral popeláře.

O chvíli později od ostatních studentů zjistí, že si chlapcovu matku, která zametá ulice, srazilo při práci auto. Od té doby má problémy s koleny a on jí chodí pomáhat, aby si mohla odpočinout. Proto by chtěl být popelářem, aby mohl matku ochránit.

Dojemná reklama Street Concert

Reklama plná emocí není prvním počinem thajské pojišťovací společnosti. Loni například zaujala spotem, který se zaměřil na léčivou sílu hudby.

Reklama, která vás chytne za srdce

Na emoce vsadila v Thajsku i telekomunikační společnost TrueMove. Ve své populární reklamě se snažila upozornit na fakt, že dobro se může člověku vrátit i o desetiletí později. [celá zpráva]

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků