Hlavní obsah
Ilustrační foto Foto: Profimedia.cz

Soutěž Marketér roku 2016 míří do finále

Do uzávěrky dvanáctého ročníku soutěže Marketér roku zbývá jen pár dní. Lhůta pro příjem přihlášek a odevzdání projektů vyprší úderem půlnoci 15. dubna. Stejný termín je stanoven i pro odevzdání projektů do studentské soutěže Mladý delfín, která je již několik let součástí hlavní soutěže.

Ilustrační foto Foto: Profimedia.cz
Soutěž Marketér roku 2016 míří do finále

Po uzávěrce přihlášek se ujme své práce hodnotitelská komise pod vedením Gustava Tomka, viceprezidenta České marketingové společnosti, který zasedne do předsednického křesla již podvanácté.

Marketing je nezbytný faktor rozvoje ekonomiky

Smyslem soutěže, jako ostatně celé marketingové společnosti, je podle slov prezidentky Jitky Vysekalové podpora marketingu coby nezbytného faktoru rozvoje a konkurenceschopnosti naší ekonomiky.

Mezi cestami k dosažení daného cíle získala soutěž o Marketéra roku významnou roli. Přihlášené projekty se budou hodnotit především z hlediska inovativnosti, efektivnosti, rozvoje metod a principu marketingu včetně dodržení etických předpokladů.

Slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků soutěže se uskuteční 18. května v Divadelním klubu Lávka na Praze 1.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků