Vydavatel stravenek, společnost Edenred, tímto opatřením vyšel vstříc zákazníkům, kteří tuto změnu požadovali.

Praktická velikost

„Vyslyšeli jsme volání svých zákazníků po větší praktičnosti a podstatně zmenšili rozměry vydávaných stravenek na praktickou velikost 9,8krát 6,3 centimetru. Bez problémů se vejdou do peněženek nebo kapesních tašek a přitom jsme u nich ještě navýšili počet bezpečnostních prvků,“ uvedl ředitel marketingu společnosti Edenred Pavel Kusý.

Společnost Edenred provedla změny ve velikosti poukázek na základě výsledků interních průzkumů spokojenosti zákazníků realizovaných společností PPM Factum v letech 2012 a 2013. Klienti opakovaně vyjádřili přání, aby se stravenky zmenšily.

Ušetří se i papír

Firma navíc ušetří při jejich výrobě ročně až 45 tun papíru a šetří tak životní prostředí. „Po uvedení Ticket Junior a nových webových stránek společnosti je zmenšení poukázek další inovací v řadě během tohoto podzimu. Sledujeme trendy, zajímáme se o názory svých klientů a inovujeme služby,“ doplnil Kusý.