Článek
Ze dvou nudných dimenzí se totiž přesuneme do trojrozměrného prostoru, přičemž našim hracím polem nebude nic menšího než celá sluneční soustava. V té si takhle neustále plachtíte kupředu a zanecháváte za sebou jasně svítící stopu. Patrná je tedy inspirace nejenom Hadem, ale i další legendou – Tronem.
Nebudete se zde zabývat žádným přízemním požíráním potravy, nýbrž se pustíte přímo do souboje s kometami a asteroidy. Postačí kolem nich udělat jakousi smyčku, načež mocně explodují a uvolní tak drahocenný prostor okolo.
Až posud to zní všechnu úžasně – povedený nápad, kvalitní grafika – jenže v realitě vždy něco drhne. Tady je to hlavně ovládání spojené s orientací v prostoru. Přeci jenom to vypadá na velké sousto, které občas zaskočí. Nicméně i tak Redivivus překvapí svou nápaditostí.