Hlavní obsah

Skylink ruší servisní poplatek. Uživatelé ale radost mít nebudou, zaplatí víc

Novinky, bri

Tuzemská satelitní a internetová televize Skylink od května zruší kritizovaný servisní poplatek. Uživatelé z toho ale radost určitě mít nebudou, neboť místo něj zavede placený balíček Mini, který vyjde ještě dráž. O novém ceníku informovala společnost M7 Group, která Skylink vlastní, v pondělí v tiskové zprávě.

Foto: repro skylink.cz

Internetové stránky společnosti Skylink

Článek

Servisní poplatek zavedl Skylink v roce 2012 k bezplatné základní nabídce pod názvem Digital. To vyvolalo mezi uživateli pochopitelně vlnu nevole, neboť za základní nabídku do té doby nemuseli platit vůbec nic.

Posledních devět let tak lidé platili měsíčně 119 korun. Od května, kdy vejde do platnosti nový ceník, ale bude všechno jinak. Místo servisního poplatku bude nově nutné platit program Mini, který vyjde na 149 Kč měsíčně, tedy o 30 Kč dráž. Lidé mohou pochopitelně zvolit i roční platbu, která vyjde na 1788 Kč.

Canal Plus kupuje za 25,8 miliardy majitele Skylinku

Ekonomika

Od 1. května tedy programy z nabídky Digital již nebudou k dispozici samostatně po úhradě servisního poplatku. Místo toho budou součástí všech placených balíčků – z celé nabídky je přitom nejlevnější program Mini. Ten bude obsahovat 79 programů, z toho 39 ve vysokém rozlišení (HD).

Všichni uživatelé budou mít navíc nově přístup k internetové službě Skylink Live TV, která dovolí sledovat televizi až na čtyřech zařízeních v celé EU, a to včetně sedmidenního archivu všech televizních stanic a bohaté videotéky.

Na Slovensku proběhly změny již loni

„Cílem tohoto kroku je přinést už v nejnižším balíčku výrazně bohatší programovou nabídku a celkově vyšší hodnotu. Naopak dlouhodobé poskytování služby založené z rozhodující části na bezplatně dostupných televizních stanicích vidíme jako problematické. Důležitou roli hraje především fakt, že my přístup k těmto stanicím pro naše zákazníky zdarma nezískáme, za jejich šíření platíme,“ prohlásil Ladislav Řeháček, country manager společnosti M7 Group pro Českou republiku a Slovensko.

„Stejnou změnu jsme před rokem provedli na Slovensku a s odstupem její dopad hodnotíme jednoznačně kladně. Je jasné, že ne úplně každý bude spokojen s mírným navýšením ceny, věříme však, že i v České republice naprostá většina zákazníků rozšíření nabídky o dalších 17 programů uvítá,“ doplnil.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám