Hlavní obsah
Nové logo společnosti Facebook Foto: Profimedia.cz

Americká společnost Facebook v pondělí představila nové logo, kterým se chce odlišit od stejnojmenné aplikace a dát najevo, které produkty jí patří. Novou značku chce firma začít používat u svých produktů a v marketingových materiálech v příštích týdnech.

Nové logo společnosti Facebook Foto: Profimedia.cz
Facebook představil nové logo

„Tato změna značky je způsob, jak lépe sdělit naši vlastnickou strukturu lidem a podnikům, kteří využívají naše služby k propojení, sdílení, budování komunity a rozšiřování svých příznivců,“ uvedla firma v prohlášení.

Facebook začal před 15 lety jako sociální síť. Nabízí řadu produktů propojujících lidi. Sociální síť Facebook si ponechá svou vlastní značku. Nové označení používá obvyklou typografii a velká písmena k vytvoření vizuálního rozlišení mezi firmou a stejnojmennou aplikací.

Přihlašovací stránka aplikace Facebook

Foto: Novinky

„Lidé by měli vědět, které společnosti vyrábějí produkty, jež používají,“ uvedla společnost Facebook. Upozornila, že mezi její hlavní služby patří aplikace Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal a Calibra. Tyto aplikace a technologie roky sdílejí infrastrukturu a jejich týmy často spolupracují.

V červnu začala firma ke svým aplikacím přidávat vyjádření „from Facebook“. V příštích týdnech chce začít používat novou značku u svých produktů a v marketingových materiálech, včetně nových firemních internetových stránek.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků