Hlavní obsah
Ilustrační foto Foto: Ondřej Lazar Krynek, Novinky

Facebook chystá nový zpravodajský produkt. Bude za poplatek

Sociální síť Facebook plánuje nabídnout nový produkt zaměřený na zpravodajství za předplatné. Jeho testování má začít v říjnu. Uvedl to server TheStreet s odvoláním na prohlášení šéfky týmu Facebooku pro spolupráci se zpravodajskými společnostmi Campbell Brownové.

Ilustrační foto Foto: Ondřej Lazar Krynek, Novinky
Facebook chystá nový zpravodajský produkt. Bude za poplatek

Nová služba zřejmě umožní vydavatelům vytvořit platební bránu na facebookových Instant Articles, které nabízejí zpravodajským webům možnost sdílet články s uživateli Facebooku.

Pokud si bude chtít uživatel Facebooku článek přečíst, bude naveden na domovskou stránku zpravodajského serveru. Jakmile se připojí k více jak deseti článkům, bude od něj platební brána vyžadovat, aby se stal předplatitelem.

Historie Facebooku sahá do roku 2004, kdy ho založil student Harvardovy univerzity Mark Zuckerberg se svými dvěma spolužáky jako místo pro setkávání spolužáků a učitelů z jeho školy na internetu.

V září 2006 se Facebook otevřel všem. Na konci prvního čtvrtletí měl Facebook 1,94 miliardy aktivních měsíčních uživatelů, o 17 procent více než před rokem.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků