Hlavní obsah

České spořitelně nefungovalo dvě hodiny internetové bankovnictví

Novinky, Miloslav Fišer

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Aktualizováno

Kvůli technické chybě se více než milión klientů České spořitelny nemohl v pondělí ráno přihlásit ke svým bankovním účtům pomocí internetové služby Servis 24. Na opravě chyby a zprovoznění internetového bankovnictví pracovali technici spořitelny přibližně dvě hodiny. Novinkám tuto informaci potvrdila mluvčí České spořitelny Kristýna Havligerová.

Článek

„Služba Servis 24 nebyla funkční přibližně od deváté hodiny ranní. Díky intenzivní práci našich techniků bylo internetové bankovnictví opět zprovozněno po jedenácté hodině,“ řekla Novinkám Havligerová.

„Z důvodu velkého počtu požadavků na službu Servis 24 se nicméně některým uživatelům může i po jedenácté hodině stát, že se ke svému účtu pomocí internetu nepřihlásí. Všem klientům se za způsobené potíže omlouváme,“ dodala.

Podle mluvčí se chyba nedotkla dalších služeb, jako je například telefonní bankovnictví, kde mohli lidé bezproblémově provádět nutné transakce.

Loni měl Servis 24 problém s falešnými emaily, díky nímž se chtěli neznámí pachatelé dostat k účtům klientů. [celá zpráva]

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám