Upozornila, že v loňském roce odstranila 3,2 miliardy reklam, které porušovaly její pravidla. To představuje téměř dvojnásobek ve srovnání s rokem 2016, píše agentura Reuters.

"Je to více než stovka špatných reklam za sekundu. Znamená to, že jsme schopni zablokovat většinu špatných reklam dříve, než ovlivní lidi," tvrdí manažer Googlu Scott Spencer, jenž má na starosti reklamu. Firma podle něj zablokovala například 79 miliónů reklam, které se snažily přilákat uživatele na stránky se škodlivým softwarem.

Zákaz bude zaveden v červnu

Zákaz reklamy na kryptoměny, jako je například bitcoin, vstoupí v platnost v červnu. Bude se týkat rovněž reklamy na související aktivity, například na burzy pro obchodování s kryptoměnami, napsala agentura DPA.

Zákaz reklamy na finanční produkty a služby související s kryptoměnami již v lednu ohlásila také internetová společnost Facebook.