„Slibujeme si od toho zlepšení nabídky a zjednodušení orientace pro všechny, kdo náš srovnávač cen používají. Zjednodušeně řečeno, na prvních třech místech uvidí lidé nabídky těch nejkvalitnějších e-shopů, na dalších pěti pozicích pak ty nejlevnější,“ představil princip novinky Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.

Podle něj se Zboží.cz snaží poskytnout lidem vedle samotného srovnání cen také porovnání kvality jednotlivých internetových obchodů. „Proto budou pořadí nabízených produktů na prvních třech příčkách ovlivňovat faktory kvality. Mezi ně patří například to, jaký má e-shop zákaznický servis v podobě nabídky dopravy zboží zdarma a jeho skladovou dostupnost, dále porovnání ceny nabídky vůči průměrné ceně na trhu nebo hodnocení e-shopu jeho klienty,“ podotkl Šmíd.

Samozřejmě i nadále si budou moci lidé na Zboží.cz velmi rychle porovnat cenové nabídky jednotlivých e-shopů. „Z toho důvodu budeme na čtvrté až osmé pozici zobrazovat ty nejlevnější nabídky. Samozřejmě zde klademe důraz na zřetelné oddělení nabídek v detailu produktu tak, aby se mezi nimi lidé mohli jednoznačně orientovat,“ dodal Šmíd.