Hlavní obsah

Seznam spustil nové Zboží.cz. Přináší rychlejší nakupování i nabídku alternativ

Novinky, mif

Společnost Seznam spustila na konci minulého týdne v ostrém provozu vylepšenou verzi Zboží.cz. Tomu předcházelo téměř měsíční veřejné testování, kterého využilo na 120 tisíc reálných uživatelů. Kromě porovnávání nabídek jednotlivých internetových obchodů přináší nové Zboží.cz nakupujícím i řadu dalších vychytávek.

Foto: Seznam.cz

Nová úvodní stránka Zboží.cz

Článek

Jednou z hlavních změn je nový design služby. „Z reakcí lidí, kteří testovací verzi vyzkoušeli, jsme zjistili, že jim grafika domovské stránky přijde zbytečně nepřehledná. Celkově jsme ji tedy zmenšili a místo kreslených ikon jednotlivých kategorií přidali fotografie. Úvodní stránka je tedy nyní přehlednější a barevnější,“ řekla Blanka Kunčarová, produktová manažerka Zboží.cz.

Při hledání se kromě samotného výrobku zobrazí také přehledný výpis kategorií. Lidé si tak snadno mohou vybrat, zda chtějí hledat skutečně mobilní telefon, nebo pro něj pouze shánějí novou nabíječku či pouzdro. Po úspěšném výběru pak lidé mohou jedním kliknutím přejít do obchodu a zboží koupit.

Foto: Seznam.cz

Produkty je možné filtrovat podle přesných kritérií a parametrů.

„Nové Zboží.cz má lidem sloužit nejen jako srovnávač, ale také jako služba, která zrychlí a zjednoduší jejich nákup. Naším cílem je lidem, kteří vědí, pro jaké zboží do obchodu jdou, k němu nabídnout co možná nejrychlejší cestu. Druhé skupině nakupujících (ti, co ještě nejsou rozhodnuti, jaké zboží chtějí) zase nabízíme kompletní přehled informací k danému výrobku, aby měli vybírání co nejjednodušší,“ podotkl manažer Zboží.cz Milan Šmíd.

Přínosná může být také nabídka nazvaná Podobné výrobky. V té lidé mohou najít konkurenční produkty se zajímavější cenou nebo lepší výbavou. Ve výpisu nechybí ani nabídka příslušenství. Informace o dalších změnách, které Zboží.cz přináší, naleznete v našem dřívějším článku. [celá zpráva]

Foto: Seznam.cz

Detail produktu

Přestože již bylo nové Zboží.cz nasazeno do ostrého provozu, úpravy na něm stále pokračují. V dohledné době by měly přibýt videorecenze produktů, možnost doplňování návodů či nové administrační prostředí pro e-shopy.

„Po produktové stránce se nyní zaměřujeme na možnost snadného doplňování návodů či jiných manuálů ke konkrétním výrobkům přímo od uživatelů. V současné době je získáváme přímo od výrobců,“ uzavřela Kunčarová.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám