Hlavní obsah
Ilustrační foto Foto: Ondřej Kořínek, Novinky

Souboj bankovních absurdit vrcholí. Hlasujte ve finálovém kole

Devátý ročník ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek vstoupil do únorového finálového kola. V něm mezi sebou změří síly pět poplatků, z nichž jeden se počátkem března stane poněkud kyselým vítězem. Novinky jsou generálním mediálním partnerem této ankety plné bankovních absurdit.

Ilustrační foto Foto: Ondřej Kořínek, Novinky
Souboj bankovních absurdit vrcholí. Hlasujte ve finálovém kole

„Anketa by kromě zjištění postojů bankovních klientů měla do jisté míry vyvinout tlak na banky při změně jejich poplatkové politiky, což se v posledních letech také děje,“ uvedl Patrik Nacher, provozovatel pořádajícího serveru Bankovnipoplatky.com.

Letos bude podle Nachera souboj o to pikantnější, že se v seznamu objevuje poplatek, který je předmětem aktuálních soudních sporů. Konkrétně jde o poplatek za vedení úvěru.

A právě poplatek za vedení účtu k hypotečnímu, spotřebnímu úvěru nebo úvěru u stavebního spoření poslalo téměř pět tisíc hlasujících jako hlavního favorita do finálového kola. K tomuto značně propíranému poplatku se dále přidaly další čtyři – poplatek za výpis z účtu zaslaný elektronickou cestou, poplatek za autorizační SMS, výše poplatku za vklad na účet na přepážce třetí osobou a poplatek za zadání příkazu či změny trvalého příkazu přes internetbanking.

O těchto pěti poplatcích mohou lidé hlasovat ve finálovém kole do konce letošního února. Na počátku března bude vyhlášen nejabsurdnější bankovní poplatek pro rok 2013.

„Hlasování bylo tentokrát celkem vyrovnané a například o páté, tedy postupové místo bojovaly hned čtyři poplatky. Zajímavé je, že letošní frekventované nominace – poplatek za dotaz úřední osoby či poplatek za vedení účtu zemřelého klienta, se do finále neprobojovaly,“ doplnil Nacher.

Pro připomenutí, v předešlém ročníku skončil jako první poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků