Hlavní obsah
Seznam.cz Foto: Seznam.cz

Seznam.cz loni zvýšil tržby na 4,7 miliardy korun

Společnost Seznam.cz v loňském roce navýšila tržby meziročně o 4,7 procenta na 4,69 miliardy korun. Společnost to oznámila v úterý. Nejvíce se na nárůstu tržeb podílel reklamní systém Sklik. Zisk před zdaněním dosáhl 1,4 miliardy korun.

Seznam.cz Foto: Seznam.cz
Seznam.cz loni zvýšil tržby na 4,7 miliardy korun

„Rok 2019 jsme zasvětili zejména domovské stránce a s tím související personalizaci obsahu pro naše uživatele. Velké mediální domy i menší vydavatelé mají enormní zájem o umístění svých článků v našem nekonečném feedu, o čemž svědčí i počet partnerských webů, kterých je dnes kolem tří stovek,“ uvedl ředitel Seznam.cz pro exekutivu a komunikaci Pavel Zima.

„Počet prokliků z domovské stránky na obsah našich i partnerských webů se na konci roku 2019 zastavil na hodnotě 146 milionů měsíčně, což oproti předchozímu roku představuje navýšení o 17 procent,“ dodal.

Produktových inovací se dočkaly Mapy.cz, které začaly spolupracovat s platformou Booking.com a chytrých telefonů Apple a podporují službu CarPlay.

Prohlížeč Seznam.cz využívá přes 1 500 000 unikátních uživatelů. Za loňský rok si jej do svých mobilů stáhlo více než 1 200 000 lidí.

V době nouzového stavu Seznam.cz zvýšil návštěvnost domovské stránky i jednotlivých obsahových služeb. Díky zapojení do trasování polohových dat uživatelů si více než půl milionu nových uživatelů stáhlo mobilní aplikaci Mapy.cz.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků