Hlavní obsah
Ilustrační foto Foto: Profimedia.cz

Reklamy v televizi je moc, jinak to ujde, soudí Češi

Čtyři z pěti internetových uživatelů uvádí, že množství televizní reklamy je příliš vysoké. Ostatní média jsou vnímána jako méně zahlcená reklamou. Zhruba jen každý třetí český internetový uživatel považuje množství reklamy v nich obsažené za příliš vysoké, zatímco pro většinu je její současný objem přijatelný.

Ilustrační foto Foto: Profimedia.cz
Reklamy v televizi je moc, jinak to ujde, soudí Češi

Jak ukázal marketingový výzkum projektu NetMonitor, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zrealizovala výzkumná agentura Mediasearch, tři pětiny internetových uživatelů uvádí, že vnímá reklamu na internetu a pětina uživatelů na reklamu klikne v případě, že je zaujme.

V hodnocení množství reklamy v jednotlivých médiích nejlépe dopadly noviny a časopisy spolu s internetem, u kterých zhruba 60 % respondentů uvádí přiměřené množství reklamy, naopak 30 % příliš mnoho reklamy. Po tisku a internetu následuje rádio, kde polovina internetových uživatelů vnímá množství reklamy jako přiměřené a 35 % jako příliš mnoho.

Nejhůře dopadla televize, kde pouze 17 % uživatelů internetu vnímá přiměřené množství reklamy a příliš mnoho reklamy vnímá celých 80 %.

Pokud jde o investice do online reklamy na internetu, v posledním měsíci loňského roku nejvíce investoval Vodafone (24,3 miliónu Kč), následovaný společnostmi Aukro (16,7 miliónu Kč) a Internet Mall (15,5 miliónu Kč).

Foto: Novinky

 

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků